DIARI DE VIATGE, pas per pas

DIARI DE VIATGE

IMPORTANT: Només tinc internet durant el matí i per tant les actualitzacions les faré llavors.

Diumenge 14 d’Agost de 2011

6:40h – Comença l’aventura cap a Torquay. El Jon, el Paulet, la Núria, la Irene, la Paula, la Maria Benaiges i la Natàlia carreguen maletes i junt amb mi, marxem cap a Reus a recollir a la resta del grup.

7:00h – Després d’una mica de “tetris” amb l’equipatge pugen la resta del grup al bus: la Sandra, el Dani, El Javier, la Cel, la Mireia, la Clàudia, la Maria Lopera i l’Astrid.

8:20h – Arribem a l’aeroport del Prat i anem cap a la Terminal 2 C per facturar i obtenir les targetes d’embarcament. Incidència amb l’expedient d’un dels nois que després de molt lluitar s’ha de quedar a Espanya fins que trobem una solució.

10:10h – Tanquen portes d’embarcament a l’avió i marxem amb un vol maquíssim i sense turbulències (després de corre una mica pels passadissos de l’aeroport).

12:30h (hora local) – Un cop amb les maletes recollides, ens ve a buscar el bus que ens ha proporcionat l’escola tal i com estava establert i sortim cap a Torquay. Fa una mica de fred però surt el sol i acaba per fer bastanta calor la resta del dia.

14:35h – Arribem a Torquay on ens esperen la Della, la cap d’allotjaments de l’escola, i les pròpies famílies. Es distribueixen els nens després d’una breu presentació i se’ls fa entrega d’un plànol de la ciutat. Quedem que les famílies els acompanyaran a l’escola a l’endemà a les 9:00h.

Els nens tindran clau de la casa on han d'allotjar-se i s'estableix com a límit d'horari d'arribada les 21.30h.

Tarda lliure per desfer maletes i conèixer una mica a la família.

Dilluns 15 d’Agost de 2011

9:00h – Ens trobem tots a l'escola i s'organitza la prova de nivell per distribuir als nens en les diferents classes.

10:30h - Es fa la parada per esmorzar al parc que hi ha davant de l'escola.

11:00h - S'incorporen a la classe fins l'hora de dinar.

12:30h – Hora de dinar – Els matins durant la setmana seran tots iguals. Uns opten per anar a fer un tombet i els altres ens quedem al parc a dinar.

13:30h - Chloe, ens fa un petit tour per la ciutat per explicar-nos quins són els punts de trobada. Ens informa que la "casa d'auxili", com ells li diuen, és el McDonald's. Si es troben perduts, tenen por o el que sigui poden parlar amb el personal de l'establiment i ells es posaran en contacte amb l'escola i amb mi, sigui l'hora que sigui.

Després de molt pujar i baixar arribem a la zona habilitada per fer el partit de volleyball. Tothom a l'hora... Hi ha gent de Rússia, d'Àustria, d'Itàlia... i demà arriba una altra "tropa" de gent:

Havia sortit el Sol, però de sobte s'ha girat el temps i fa un fred horrorós...

Una mica abans del previst donades les circumstàncies hem anat al punt de trobada per distribuir-nos cap a les cases.
18:00h - Sopar (no, no m'he equivocat, aquí es sopa molt aviat)

19:30h - Trobada davant de l'escola per anar a fer un tomb plegats, alguns alumnes estrangers ens acompanyen.

Dimarts 16 d’Agost de 2011

9:00h - Ens trobem a l'escola i avui cadascú ha d'anar amb el seu grup en funció del nivell:

PRE INT: Claudia, Mireia, Cel i Jon
INT: Natalia, Marc, Javier i Daniel
UPP INT: Maria B., Astrid i Maria L.
ADV: Sandra

12:30h - Ens veiem al parc per dinar

13:30h – Ens recull el bus per anar a Goodrington.

No està massa lluny i hi ha un munt d’activitats per fer. Uns opten per jeure a la gespa, altres van a prendre un gelat, a fer un tombet per la platja...

18:00h – Tothom a sopar. Quedem per després anar a l’AMF Bowling .

19:45h – Quasar. És una batalla amb pistoles làser. Guanya l’equip vermell de lluny!!

Dimecres 17 d’Agost de 2011

9:00h - Ens trobem a l’escola com cada matí. Ja tenim aquí al Javier!!! Avui farà la prova de nivell amb els italians que també van arribar ahir a la nit.

12:30h – Està plovent. En lloc de dinar al parc ens quedem a les instal•lacions de l’escola.

13:30h – Com que plou amb molta gana es descarten els jocs a la platja. Anirem a veure el Museu de Torquay.

Després temps de lleure per “go shopping”. Tot i que hi ha qui gasta el seu temps en altres coses...

Que consti que elles han volgut que el pengi!!!

18:00h – A sopar.

19:45h – Ens trobem davant del McDonald’s. Com que avui no hi havia activitat després de sopar hem decidit anar junts al cinema. L’escola ens ha fet la reserva i ens ha sortit més econòmic. A més a més han fet un paper per donar a les famílies dient que avui arribarien a casa més tard de les 21:30h. Alguns estudiants d’altres nacionalitats que ja han fet amistat amb el nostre grup ens acompanyen.

20:15h – Comença la pel•lícula del Harry Potter. La sala és petitíssima!!!! Però ens ho hem passat força bé.
22:15h – Ens dividim en taxis per tornar a casa.

Dijous 18 d’Agost de 2011

9:00h – Ens veiem a l’escola com cada matí. Avui plou moltíssim.

12:30h – Ens veiem per dinar al parc.

13:30h - Pensàvem que no ho podríem fer però la pluja ens  ha donat una treva... Anem a Brixham en vaixell.

Temps de lleure i tornada un altre cop en vaixell. Alguns ho han portat millor que d’altres...

16:30h – Arribem al port de Torquay. Ens distribuïm per anar a casa a sopar i preparar-nos per la sortida a la disco de després.

19:15h – Punt de trobada a Debenhams per anar junts al Bohemia Night Club.

21:15h – Ens trobem per distribuir-nos per tornar cap a casa. S’ho han passat genial. Fins i tot han ballat la famosa “Macarena”.

Divendres 19 d'Agost de 2011

9:00h - Ens trobem a l'escola. Avui ha sortit el Sol i fa molt bon dia.

12:30h – Els professors fan anar a tots els estudiants al parc per repartir el certificat d’aquells estudiants que marxen aquest cap de setmana. Avui serà dia de comiat per alguns...

Un cop acabat de dinar i mentre que esperem a que ens vinguin a buscar per l’activitat de la tarda, els alumnes improvisen formes de passar-s’ho bé:

13:30h – Anem a Cookington. Hem de caminar una bona estona i a més fa pujada... pel camí trobem un marc bonic per fer-nos fotos:

Temps de lleure a Cookington. Es pot jugar a futbol, anar a veure els llacs, la fira d’artesania o prendre alguna coseta.

Tornem cap a les cases per sopar i preparar-nos per l’activitat que hem organitzat per aquesta nit. Vespre a la fira de Torquay.

19:30h – Quedem davant del globus que hi ha a la fira.

Només arribar fan una pujada de quasi tots al Terminator.

21:00h – Ens trobem davant del globus per distribuir-nos cap a casa.

Dissabte 20 d'Agost de 2011

8:30h – Quedem a l’escola per aquells que no tinguin clar com anar a l’estació d’autobusos.

8:45h – Ens trobem amb tothom per agafar el bus cap a Eden Project.

Un parc molt interessant dedicat a la flora del món.

Quan arribem a Torquay és casi hora de sopar així que no organitzem res conjunt si no que els alumnes queden per veure's una estoneta després de sopar.

Diumenge 21 d'Agost de 2011

9:00h – Ens trobem a la fira per anar junts a Exeter de compres. Avui era dia lliure per passar amb les famílies però ens hem estimat més organitzar una activitat alternativa. Russos, alemanys i austríacs s’apunten al viatge.

15:00h – Ens trobem prop de la catedral de Exeter per tornar cap a casa.

18:00h - Quedem a Debenhams per fer una barbacoa a la platja amb tots els estudiants de l’escola. Les famílies ens donen carn, patates, salsitxes, begudes...

Després d’unes hores es fan noves amistats i els espanyols ensenyen una mica de la nostra cultura als italians:

És per matar-les!!!! Però hem rigut força...

Dilluns 22 d'Agost de 2011

9:00h – Ens veiem a l’escola. Hi ha moviments. Els alumnes que han progressat durant la setmana anterior pugen de nivell. Dels nostres no baixa cap.

12:30h – Ens trobem al parc com sempre per dinar i ens diuen que com ha sortit el sol ens donen l’opció de fer Rounders o Beach. Rounders és un joc semblant al baseball però bastant més senzill. Com les dues coses es fan al costat, nosaltres provem a jugar a Rounders primer i després anem a la platja.

16:30h – A sopar cap a casa i preparar-nos per l’activitat que hem organitzat fora de programa. Gravar un lip dub.

19:30h – Ens trobem davant de la fira. Expliquem en que consisteix l’activitat a la resta d’alumnes perquè tant els russos, com els austríacs, com els italians no saben de què va.

De moment no us podem ensenyar res.... només quan estigui acabat.

La cançó que hem escollit és una mica ràpida i ens prendrà més temps del que pensàvem, però ja l’hem plantejada i hem fet unes quantes proves. D'aquesta manera la resta d’estudiants podia veure el resultat final i entendre realment la gràcia de l'activitat. Els hi ha encantat!!!

21:30h – Avui hem fet una excepció amb el toc de queda perquè fan focs d’artifici just on estem gravant el lip dub i ens quedem a veure’ls.

21:45h – Tothom cap a casa. Fa goig anar pel carrer perquè avui està tot ple de gent...

Dimarts  23 d'Agost de 2011

9:00h – Ens veiem a l’escola. Avui ni sol, ni res... avui el dia és gris, sort que a la tarda després de sopar l’activitat és coberta i climatitzada!!!

12:30h – Com que plou tornem a quedar-nos a l’escola a la sala que tenen habilitada.

13:30h – Anem junts cap a l’estació d’autobusos per anar a visitar Totnes.

16:30h – Tornem cap a les cases d’acollida fins que arribi l’hora de la propera activitat.

19:15h – Ens trobem a la fira davant del globus. Anem a la piscina (coberta i climatitzada)

Hi ha un tobogan molt gran que fins i tot surt al carrer!!! S’ho han passat bomba!!!

Dimecres  24 d'Agost de 2011

9:00h – Ens trobem a l’escola. De moment ha sortit el Sol i fa “caloreta”.

12:30h – Encara fa sol però s’està tornant una mica gris el dia. Anem al parc a dinar.

13:30h – Town quiz. Una cosa semblant a una gimcana per la ciutat. Comença a ploure i amb bastanta força. Fan el que poden.

16:00h – Ens trobem davant del “Pavillion” que era la darrera de les proves que ens proposaven al Quiz.

18:00h – A sopar.

19:15h – Tornem a quedar davant del globus a la fira per mirar d’acabar de gravar el lip dub, el temps no ens acompanya gens. Hem avançat, però no l’hem acabat. Esperem que demà siguem a temps.

21:00h – Ens dividim per tornar cap casa. Ara plou bastant...

Dijous 25 d'Agost de 2011

9:00h – Com cada dia, ens trobem a l’escola. Dia típic d’Anglaterra, gris i plujós. Avui hem d’anar a Living Coast (a veure als pingüins) perquè hem fet canvi de programa però no sé si el temps ens ho permetrà...

12:30h – Ens trobem per dinar.

13:30h - Living Coast ens espera!!! Tal i com esperàvem anirem a veure els pingüins que viuen en captivitat a Torquay.

Hem acabat d'hora i ens posen d'acord per acabar el lip dub. L'HEM ACABAT!!!!

18:00h - A sopar. Tarda lliure.

Divendres 26 d'Agost de 2011

9:00h -  Al cole.

12:00h – Ens reunim per veure amb el projector el lip dub que entre tots hem gravat

Clica al link per veure'l: Lip dub Torquay 2011

12:15h – Entrega dels certificats de tots els alumnes que ja deixem l’escola.

12:30h – Marxem a dinar i anem tirant cap a la bolera que és on tenim la primera activitat de la tarda.

13:30h – Arribem a la bolera i fem els equips de 6 per poder jugar. Hem col·lapsat la bolera!!!

18:00h Temps per anar a sopar

19:30h Ens trobem a Debenhams per agafar l’autobús per anar a visitar Kent’s Cavern – Ghost Tour. És un altre canvi de programa, la discoteca estava tancada aquesta setmana i no vam poder tornar a anar.

21:30h - Cap a casa

Dissabte 27 d'Agost de 2011

Ens trobem a l'estació d'autobusos, avui tenim triple excursió.

Primer anem a la reserva d'asses:

Després a Beer - on podem gaudir d'una costa que perdura des del Juràssic!!!

I per últim Sidmouth per acabar de fer les darreres compres i prendre una xocolata calenta, és que es van banyar però feia fred!!!

19:30h Quedem al "Bowling" per fer la festa de comiat.

Diumenge 28 d'Agost de 2011

12:00h Quedem a l'estació d'autobusos per anar junts a l'aeroport. El grup d'Itàlia ens ve acomiadar. Hem acabat plorant tots. Els trobarem a faltar!!!

Per sort a la tornada no hi hagut cap incidència i tenim temps de descansar a l'aeroport. Estem cansats, han estat 15 dies molt intensos.

Jo de vosaltres, no m'ho perdria l'any que ve...

Marta Salmeán

1. Hi everyone!

I'm really enjoying reading about your adventures.

Now let's see if I can send this............